Reklamacje

Wszelkie reklamację prosimy zgłaszać przez formularz na stronie sklepu, który znajdziesz w zakładce:

Moje Konto>Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinieneś skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu. Odradzamy wysyłanie do nas czegokolwiek bez poinformowania nas o tym, to tylko wydłuży proces reklamacji. Wszelkie reklamację prosimy zgłaszać przez formularz, który znajdziesz w zakładce Moje Konto>Reklamacje

  2. Jeżeli podejrzewasz, że zakupiony produkt ma wadę fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia dalszej procedury postępowania. 

  3. Koszty ew. odesłania uszkodzonego/niekompletnego produkty rozpatrujemy indywidualnie po zgłoszeniu do nas problemu.

  4. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Uwaga! Jeśli odebrany przez Ciebie towar jest niezgodny z zamówieniem albo zamówienie jest niekompletne, skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail (sklep.gnom@gmail.com).

Zwroty

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

-------------------------

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w momencie zakupu wraz z odpowiednimi kosztami dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto, z którego przelew przyszedł.

-------------------------

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.