Instrukcja Pozyskiwania i Wymiany Punktów Lojalnościowych w Sklepie Gnom
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest:
Sklep Gnom - Artur Szymała z siedzibą w Bielsku-Biała przy ulicy Szkolnej 15A (NIP: PL5471832783) zwany dalej ''Organizatorem"
Definicje:
0.1. Konto - indywidualny profil użytkownika zarejestrowanego w Serwisie.
0.2. Salon - punkt sprzedaży stacjonarnej Organizatora prowadzony pod marką Gnom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
0.3. Punkty - jednostki przyznawane Użytkownikowi za zakupy towarów w Salonach lub w Serwisie, a także inne aktywności Użytkownika, na warunkach, które będę ogłaszane przez Organizatora w ramach Programu Lojalnościowego
0.4. Serwis - sklep online prowadzony pod adresem internetowym: https://gnom-sklep.pl/, dostępny przy wykorzystaniu przeglądarek internetowych
0.5. Uczestnik - osoba fizyczna (klient detaliczny) posiadająca konto w Serwisie.
0.6. Kupon - elektroniczny kod uprawniający Użytkownika do zakupów towarów ze zniżką wobec ceny regularnej (rabat) uzyskany przez Uczestnika w zamian za Punkty zgromadzone na Koncie.
1. Jak zdobywać punkty?
Aby uczestniczyć w programie lojalnościowym i zbierać punkty, należy posiadać zarejestrowane konto w naszym serwisie. Po założeniu konta, możesz zacząć gromadzić punkty za różne aktywności, w tym zakupy oraz dodawanie ocen i opinii.
Punkty są gromadzone na zarejestrowanym koncie uczestnika, jednak jeżeli zamówienia są składane bez zakładania konta (tzw. zamówienie bez rejestracji) to punkty mogą zostać przyznane za takie zamówienie jednak nie będą się gromadzić w jednym miejscu co utrudni zebranie konkretnej sumy wymaganej do otrzymania kuponu, o których wspomina punkt 3.
1.1 Punkty za zakupy
- Punkty lojalnościowe są przyznawane za zakupy wybranej linii produktów w naszym serwisie.
- Za każde wydane 10 PLN otrzymasz 1 Punkt lojalnościowy.
- Punkty za zakupy są przyznawane w następujący sposób:
- Dla zamówień z przedpłatą punkty pojawią się na Twoim koncie po 7 dniach od czasu złożenia zamówienia
- Dla zamówień z płatnością przy odbiorze punkty pojawią się na Twoim koncie po 14 dniach od czasu złożenia zamówienia
1.2 Punkty za oceny i opinie
Możesz także zdobywać punkty za dzielenie się swoją opinią na temat produktów oraz zamówień:
1.2.1 Opinie o produktach:
- Ocena produktu: otrzymasz 2 Punkty za każdą ocenę produktu.
- Opinia o opinia: za napisanie opinii o produkcie zostaniesz nagrodzony 5 Punktami.
- Dodanie zdjęcia do opinii: za dodanie zdjęcia do swojej opinii przyznajemy dodatkowe 3 Punkty.
- Maksymalna liczba punktów za jedną opinię o produkcie: za każdą zatwierdzoną przez pracownika sklepu opinię możesz otrzymać maksymalnie 10 Punktów.
- Punkty są przyznawane tylko dla opinii potwierdzonych zakupem - aby przejrzeć pełną listę zakupionych produktów oraz przyśpieszyć proces wystawiania ocen/opinii warto skorzystać z Listy zakupionych produktów dostępnej po zalogowaniu w zakładce Twoje Konto.
1.2.2 Opinie o zamówieniach:
- Ocena zamówienia: za ocenę realizacji zamówienia przyznajemy 2 Punkty.
- Opinia o zamówieniu: za napisanie pełnej opinii o zamówieniu otrzymasz 5 Punktów.
1.3 Punkty a zwroty/reklamacje produktów
1.3.1 Jeżeli za zakupiony produkt otrzymałeś punkty, a produkt ten zostanie zwrócony, punkty uzyskane za ten produkt zostaną odjęte z Twojego konta po rozpatrzeniu zwrotu.
W przypadku dokonania przez Uczestnika zwrotu towarów nabytych przy wykorzystaniu Kuponu, jak również w przypadku uznania reklamacji - Organizator nie zwraca Kuponu, który został wykorzystany podczas zakupów, ani jego równowartości w jakiejkolwiek formie (w tym nie dokonuje przywrócenia Punktów).
Uczestnik pozostaje uprawniony do otrzymania zwrotu wyłącznie faktycznie uiszczonej ceny.
1.3.2 Podczas procesów reklamacyjnych wynikających z wady fabrycznej produktów, uszkodzeń, rozpatrywania gwarancji itp. Punkty nie są odejmowane.
2. Wymiana punktów
Zgromadzone punkty lojalnościowe możesz wymienić na kupon (rabat), który możesz wykorzystać przy zakupach. Procesu wymiany punktów na kupon można dokonać:
- w Salonie - warunkiem jest umożliwienie sprzedawcy zidentyfikowania konta uczestnika, do którego przypisane są punktu
- w Serwisie - poprzez aktywowanie go po zalogowaniu w zakładce Moje Konto > Program lojalnościowy
- Po aktywacji dostępnego kuponu, wartość Twojego koszyka zostanie automatycznie pomniejszona o wartość rabatu.
- Punkty wydane na aktywowany rabat nie podlegają zwrotowi. Oznacza to, że po aktywowaniu rabatu i wykorzystaniu go, punkty nie zostaną przywrócone na Twoje konto.
- Kupony nie mogą być ze sobą łączone, co oznacza, że Użytkownik w trakcie jednej transakcji zakupu towarów może wykorzystać wyłącznie jeden Kupon.
- Kupony nie podlegają wymianie na gotówkę ani na karty podarunkowe.
- Zebrane punkty są przypisane do konta uczestnika i nie podlegają przeterminowaniu
3. Dostępne kupony (rabaty)
Przy zebraniu odpowiedniej ilości punktów, kupon można aktywować na swoim koncie zgodnie z poniższymi progami:
- 50.00 PKT - 5,00 PLN
- 100.00 PKT - 10,00 PLN
- 200.00 PKT - 20,00 PLN
- 400.00 PKT - 50,00 PLN
- 700.00 PKT - 100,00 PLN
- 1300.00 PKT - 250,00 PLN
5. Uwagi dotyczące programu lojalnościowego
Wszelkie nieprawidłowości związane z Programem Lojalnościowym może zgłaszać:
pocztą elektroniczną, na adres: sklep.gnom@gmail.com
telefonicznie pod numerem infolinii: +48 660-527-787 (koszt wg cennika operatora).
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
6.1. Wszelkie pytania dotyczące Programu lojalnościowego można kierować na adres e-mail: sklep.gnom@gmail.com
6.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Zasad, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych. O zmianach Organizator będzie informował w Serwisie.
6.3. Zmiana Zasad nie wpływa na uprawnienia Uczestników, które zostały nabyte przed zmianą.
6.4. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu lojalnościowego w każdym czasie, z tym zastrzeżeniem, że poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia z wyprzedzeniem co najmniej trzech miesięcy, tak aby umożliwić wykorzystanie zebranych przez Uczestników Punktów i Kuponów.