Neuroshima Krew i Rdza
...Hegemonia
nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi.
Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych
państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają
potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny
przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie
przyszedł na świat.”
Ten,
kto wygłosił powyższe zdanie, krakał w niewłaściwą godzinę. No i
wykrakał.
Jeśli
grasz w Neuroshimę raz na tydzień...
...
to pomysłów zawartych w tym zbiorze wystarczy ci na cały rok! W dodatku
znajduje się również dokładnie opisana storylinia NS, czyli najważniejsze
wydarzenia, które mają aktualnie miejsce w świecie gry. Dowiecie się o zmianach
w Hegemoni, ofensywie Molocha oraz walce NJ z Tornado. Sama storylinia ma
kilkanaście stron i dokładnie, miesiąc po miesiącu pokazuje, co dzieje się w
powojennych Stanach.
Krew i Rdza to księga zawierająca pierwszą odsłonę storylinii NS oraz 52 “opowieści spod znaku płaszcza i spluwy”, czyli 52 mini-scenariusze. Każdy z 52 szkiców scenariuszy oparty jest na niecodziennym patencie – pożary lasów, wybory miss, napady na pociąg, plagi szarańczy, olimpiady (śmierci, oczywiście), rejsy na rzece, różnorakie stworzenia prosto z postapokaliptycznych horrorów, niezwykłe miejsca, urządzenia, spotkania i misje i tak dalej, do tego jeden dokładnie rozpisany deathmatch w ruinach fabryki. Jeśli grasz w Neuroshimę raz na tydzień, to pomysłów zawartych w tym zbiorze wystarczy ci na cały rok! Zaś w storylinii po raz pierwszy pojawia się Smart, czyli zbuntowana część Molocha, a także wielki przywódca Hegemonii, zaś sam Moloch rusza na południe – i to wypadem godnym szermierza. Cudem zmieściło się to wszystko na 128 stronach