Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Gdy
niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy
spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na
południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch.
Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca
zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym
rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym
się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne
organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten
ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.
Główną
zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci
połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł
może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w
pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi
zabójcami.
Wadą armii
jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej
jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima Hex 3.0