Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Sand
Runners to pozostałość
oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z Molochem.
Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu.
Dokładnie wtedy gdy uznasz, że
poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się
szamanom...
Główną
zaletą armii jest możliwość wyłączania z Bitwy kluczowego pola za pomocą Burzy
piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im
wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny
ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel,
zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa.
Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym
kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek
podczas
Bitwy.
Zawartość:
-
54 żetony
-
instrukcja
-
woreczek strunowy
Wiek: 13+
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 30min