Warhammer RPG II Edycja: Kraina Królowej Lodu
- Dodatek do Warhammera Fantasy 2ed. Kislev, północne królestwo starego świata. Pierwszy bastion obrony śmiertelników przed pustkowiami chaosu
Kraina Królowej Lodu opowiada o północnym królestwie ludzi zwanym Kislevem. Leży ono zaraz na południe od pustkowi chaosu. Sąsiaduje z imperium ludzkości, oraz barbarzyńskimi ludami zamieszkującymi norskę. Lud Kislevu od setek lat dzielnie stawia czoła Norsmenom, oraz chaosowi.
Jednak królestwo zaczyna chwiać się w posadach. Po wojnie z chaosem, która miała miejsce dwa stulecia wcześniej, królestwo do dnia dzisiejszego nie odbudowało się w pełni. Inwazja sił chaosu niemalże unicestwiła lud Kislevu. Dopiero przybycie armii imperium pod wodzą imperatora Magnusa Pobożnego pozwoliło uratować stolice królestwa przed upadkiem. Pomimo heroiczenego zwycięstwa koalicji Ludzi i Krasnoludów, w Kisleve do dnia dzisiejszego można znaleźć ślady tamtych wydarzeń. Jak opuszczone grody i miasta. Czy duszę mieszkańców, które próbują znaleźć spokój, i drogę do krainy Moora.
Obecna władczyni Kislevu, caryca Katarzyna chroni swój lud przed zakusami chaosu, oraz konspiratorami wewnątrz granic swego królestwa. Moce chaos są tu szczególnie obecne jak w żadnym innym królestwie ludzi.
Kraina Królowej Lodu jest kompletnym przewodnikiem po Kislevie, bogaty w szczegóły opisujące ten kraj i jego mieszkańców. Ten obszerny dodatek zawiera między innymi:
Bogaty w szczegóły opis Kisleva z uwzględnieniem charakterów mieszkańców i surowości klimatu tej krainy.
Dzieje Kisleva, włącznie z historią najazdów poszczególnych plemion, które uformowały obecnie istniejące Kislevskie społeczeństwo.
Spojrzenie na politykę i ustrój prawny, uwypuklający napięcia i różnice pomiędzy Kislevskimi plemionami, a także między kastami społecznymi i religijnymi wyznaniami.
Dokładny opis głównych kultów w Kislevie, ze szczegółowymi informacjami o organizacji, zakonach i świątyniach takich bóstw jak Daż, Tor i Ursun.
Wskazówki dotyczące tego, jak wykorzystać Kislev jako miejsce przygód lub kampanii, włącznie z poradami, jak przetrwać w stranie, geograficznymi informacjami o poszczególnych rejonach kraju, a także dokładnym opisem głównych miast: Kisleva, Praag i Erengradu.
Wszystkie informacje niezbędne do stworzenia i odgrywania Bohatera pochodzącego z Kislevu.
Nowe profesje, typowe dla tej krainy, między innymi lodowa czarownica, ambasador i husarz.
Nowe zasady magii, które oddają naturę Tradycji Lodu i Tradycji Wiedźm.
Ogromna ilość nowych zaklęć dla lodowych czarownic, wiedźm oraz kapłanów Daża, Tora i Ursuna.
Krótką przygodę, która może być zalążkiem kampanii dziejącej się w Kislevie.
Ekscytujący bestiariusz, którego lektura od razu przywołuje egzotyczną atmosferę Kislevskiej przyrody.
Przygoda czeka na was w krainie niedźwiedzia!
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.