Maszyny, nasi przyjaciele i inne tajemnice
- Książka w twardej oprawie, 204 strony
Odkryj tajemnice, które kryje Pętla!
Krajobraz wypełniały maszyny, a cały ten złom łączył się ze stojącym w pobliżu budynkiem elektrowni. Na horyzoncie zawsze czaiły się gigantyczne wieże chłodzące, regularnie mrugające zielonymi światłami ostrzegawczymi. Po przyłożeniu ucha do ziemi można było usłyszeć bicie serca Pętli – pomruk Gravitronu, głównego elementu technologii tak zaawansowanej, że wręcz magicznej, na której opierały się wszystkie prowadzone w Pętli eksperymenty.
Tajemnice Pętli to niezwykła gra fabularna przedstawiająca alternatywną wizję lat 80. XX wieku, gdzie na każdym kroku można spotkać latające statki i niesamowite roboty, a tajne rządowe eksperymenty oraz zagadkowe zjawiska burzą spokój codzienności. Zostań mistrzem gry i poprowadź przyjaciół przez pełną tajemnic oraz niebezpieczeństw opowieść lub stwórz własną postać i razem odkryjcie prawdę stojącą za niewiarygodnymi wydarzeniami.
Tajemnicze Pętle znajdują się w trzech lokalizacjach – na wyspach szwedzkiego jeziora Melar, w amerykańskim Boulder City w stanie Nevada oraz w warszawskim Rembertowie. Stworzeni przez Was bohaterowie, pchani ciekawością, będą wpadać w tarapaty, z których mogą wydostać się dzięki swoim umiejętnościom i współpracy.
Zdumiewający świat Pętli został stworzony przez znanego artystę Simona Stålenhaga. Jego obrazy przedstawiające szwedzkie przedmieścia w latach 80. XX wieku, pełne fantastycznych maszyn i dziwnych bestii, zdobyły uznanie na całym świecie. Zarówno opis polskiej Pętli, jak i zdobiące go ilustracje zostały przygotowane przez polskich twórców specjalnie na potrzeby tej edycji.
Gra fabularna Tajemnice Pętli to połączenie Stranger Things i E.T. – The Verge
Tajemnice Pętli zawierają wszystkie zasady potrzebne do rozgrywki oraz cztery scenariusze tworzące dłuższą kampanię Cztery pory szalonej nauki.